Üç Biberli Muffin

8 Aralık 2010 Çarşamba

Geçtiğimiz haftasonu taa çoçukluktan bir arkadaşım ev oturmasına geldi. Ben de ona üç biberli mısırlı muffin yaptım, çok lezzetli oldu. Tarifini Lezzet dergisinin web sitesinden aldım. Pek kolay bir tarifti, çabucacık yaptım. Hem de çok lezzetli oldu, tarifini altta, resmini yanda paylaşıyorum:

Üç Biberli Mısırlı Muffin

2 yumurta
200 gr tereyağı
Yarım su bardağı yoğurt
1 sarı dolmalık biber
1 kırmızı dolmalık biber
2 yeşil dolmalık biber
1 yemek kaşığı sirke
1 tatlı kaşığı toz şeker
Yarım su bardağı tane mısır
2.5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
Tuz, karabiber

Yumurtaları yoğurt ile çırpın. Tereyağını eritip ekleyin. Sirke, toz şeker ve tuzu ekleyip karıştırın. Biberleri ufak doğrayın ve çok az tereyağında soteleyin. Az miktarda tuz ve karabiber ekleyin. Mısırları ve biberleri karışıma ekleyip mikserle çırpın. Un ve kabartma tozunu ilave edip karıştırın. Muffin kalıplarını yağlayıp hamuru paylaştırın. 170 dereceye ayarlı fırında 40 dakika pişirin. Ilınınca kalıplardan çıkarıp servis yapın. Üç biberli mısırlı muffin artık hazır, afiyet olsun.

0 yorum:

Birço Mutfakta Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino