Yemek Kitapları

17 Şubat 2011 Perşembe

Haftasonu D&R'a gittiğimizden ve yemek kitaplarının önünde epey zaman geçirdiğimden bahsetmiştim. Değişik yemek kitaplarım olsun, farklı şeyler yapayım, yeni lezzetler tadalım istiyorum. Beğendiğim yerli ve yabancı birkaç kitap oldu; ama fiyatları gerçekten uçmuştu. Bunun üzerine pazartesi işe gelir gelmez soluğu amazon.com'da aldım yine. Allah'ım ne kitaplar, neler neler...

Digiturk'teki Home TV eskiden Food Network'ün programlarını yayınlardı, bu sayede Amerikalı birçok ünlü şef ile tanıştık. Mesela Emeril Lagasse, Rachel Ray benim en sevdiklerim. Bu dünyaca ünlü şeflerin kitapları satılıyor tabi amazon'da ve bana kalırsa fiyatları o kadar da uçuk değil. Mesela Emeril'in almayı düşündüğüm bir kitabı 10$ ve içinde televizyon programında yaptığı yemeklerin tarifleri var.

Temalı kitapları çok seviyorum bir de. Mesela sırf çorba üzerine bir kitap veya değişik kahve tarifleri. Artık makinemizi de kullanabiliyoruz ya, istiyorum ki evimiz minik bir Starbucks olsun, misler gibi kahve koksun.

İşte böyle, en kısa zamanda amazon.com'dan ilk siparişimi vereceğim. Tarifleri de buradan yazarım artık :))

0 yorum:

Birço Mutfakta Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino